Visi kortų žaidimai
  • Trinka
  • Tūkstantis
  • Vežimas
  • Asilas
  • Atmintis
  • Blackjack (dvidešimt vienas)
  • Eik žvejoti
  • Girtuoklis
  • Karas
  • Karuselė
  • Kiaulių ganymas
  • Kortų domino
  • Kvailys (durnius)
  • Melagis
  • Namelis
  • Paršiukas
  • Pasjansas
  • Pasjansas voras
  • Pikų dama
  • Pokeris (Texas Hold’em Poker)
  • Ramsas
  • Šernas
  • Sėsk ant kelių
  • Soliteris (solitare)
Visi kortų žaidimai
Visi kortų žaidimai

Kortų žaidimo „Karas“ taisyklės

„Karas“ – tai vienas paprasčiausių kortų žaidimų, tinkantis žaisti dviese ar daugiau. Pagrindinis tikslas – surinkti visas kortas iš varžovų. Nors žaidime nėra sudėtingų strategijų, jis yra dinamiškas ir įtraukiantis.

Žaidimo tikslas

Surinkti visas kortas iš varžovų, laimint „karus“ ir pagrindinius ėjimus.

Žaidėjų skaičius

  • 2–4 žaidėjai.

Kortų kaladė

  • Naudojama standartinė 52 kortų kaladė.
  • Jei žaidžia daugiau nei 4 žaidėjai, galima naudoti dvi kortų kalades.

Kortų vertė

Kortų vertė didėja nuo žemiausios iki aukščiausios:

  • 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Valetas (J), Dama (Q), Karalius (K), Tūzas (A).

Pasiruošimas žaidimui

  1. Kortų dalijimas:
    • Visos kortos tolygiai išdalijamos žaidėjams, viena korta po kitos, veidu žemyn.
    • Kiekvienas žaidėjas turi savo kortų krūvą. Kortos laikomos užverstos, ir žaidėjai nemato jų iš anksto.

Žaidimo eiga

  1. Pagrindinis ėjimas:
    • Visi žaidėjai vienu metu atverčia viršutinę savo kortą ir padeda ją ant stalo.
    • Žaidėjas, kurio korta yra stipriausia (pagal vertę), laimi šį ėjimą ir pasiima visas kortas nuo stalo.
    • Laimėtas kortas žaidėjas deda į savo kaladės apačią, veidu žemyn.
  2. Karo situacija:
    • Jei du ar daugiau žaidėjų atverčia vienodas stipriausias kortas, prasideda „karas“:
      • Kiekvienas „kare dalyvaujantis“ žaidėjas ant savo atverstos kortos uždeda vieną užverstą kortą ir tada dar vieną atverstą kortą.
      • Žaidėjas, kurio paskutinė atversta korta yra stipriausia, laimi ir pasiima visas kortas nuo stalo (įskaitant kortas, padėtas karo metu).
      • Jei naujos atverstos kortos vėl yra vienodos, „karas“ tęsiasi tol, kol vienas žaidėjas laimi.
  3. Kortų trūkumas per karą:
    • Jei žaidėjas neturi pakankamai kortų „karo“ metu, jis deda tiek kortų, kiek turi, ir, jei pralaimi, baigia žaidimą.
  4. Žaidimo tęsinys:
    • Žaidimas vyksta ratu, kol vienas žaidėjas surenka visas kortas arba kol nusprendžiama baigti (pvz., po nustatyto laiko).

Žaidimo pabaiga

  1. Žaidimas baigiasi, kai vienas žaidėjas surenka visas kortas – jis yra laimėtojas.
  2. Jei norite nustatyti laimėtoją per ribotą laiką, laimi tas, kuris turi daugiausiai kortų žaidimo pabaigoje.

Specialios taisyklės ir variantai

  1. Lygybė:
    • Jei karo metu visi dalyvaujantys žaidėjai atverčia vienodas stipriausias kortas, kortos lieka ant stalo iki kito karo sprendimo.
  2. Greito karo taisyklė:
    • Karo metu dedama tik viena užversta korta (o ne viena užversta ir viena atversta).
  3. Keturių žaidėjų karas:
    • Kai žaidžia 4 žaidėjai, jie gali sudaryti komandas arba žaisti individualiai.
  4. Eliminacija:
    • Jei žaidėjas neturi kortų, jis iškrenta iš žaidimo, o kiti tęsia.

Patarimai ir strategijos

Žaidimas tampa įdomesnis, kai naudojami variantai ar pridedamos papildomos taisyklės.

Kadangi žaidime lemia sėkmė, strateginių veiksmų daug nėra.

Click to rate this post!
[Total: 17 Average: 4.9]
Visi kortų žaidimai
  • Trinka
  • Tūkstantis
  • Vežimas
  • Asilas
  • Atmintis
  • Blackjack (dvidešimt vienas)
  • Eik žvejoti
  • Girtuoklis
  • Karas
  • Karuselė
  • Kiaulių ganymas
  • Kortų domino
  • Kvailys (durnius)
  • Melagis
  • Namelis
  • Paršiukas
  • Pasjansas
  • Pasjansas voras
  • Pikų dama
  • Pokeris (Texas Hold’em Poker)
  • Ramsas
  • Šernas
  • Sėsk ant kelių
  • Soliteris (solitare)
Visi kortų žaidimai
  • Kokteilių receptai
  • Garažo vartų pultelis

Įveskite norimą žodį, kad pradėtumėte naudotis paieška..